رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج:

معبر عشق نمایشگاه؛ نسل جوان در تکریم شهدای غواص 

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج گفت: «معبر عشق» نمایشگاه؛ نسل جوان در تکریم شهدای غواص است.
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج گفت: «معبر عشق» نمایشگاه؛ نسل جوان در تکریم شهدای غواص است.
کد خبر: ۱۴۴۰۱۷۴
نویسنده علی رحیمی - خبرنگار اعزامی جام جم به کیش

سردار عبدالرضا آزادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج در حاشیه دومین کنگره ملی شهدای غواص در گفتگو با جام جم گفت: خوشبختانه دومین سالی است که کنگره شهدای غواص به اهتمام جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان عزیز دوران جبهه و جنگ و با حمایت و پشتیبانی مسئولان جزیره کیش برگزار می‌شود و امیدواریم استمرار پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه هدف از این کنگره بزرگداشت نام و یاد شهدا و انتقال پیام آن‌ها به نسل جدید است، گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های این کنگره تعامل نسل جوان با آن است استقبال خوبی از سوی دانش آموزان شد و قریب به ۴۰۰اثر توسط آن‌ها برای شرکت در نمایشگاه معبر عشق خلق شد.

وی در خصوص فعالیت‌های که در حوزه معرفی رشادت شهدای غواص به نسل جوان نیز گفت: اتفاقات خوبی در حوزه نشر کتاب و تولید مستند برای شهدای مظلوم غواص به ویژه شهدای عملیات کربلایی ۴ انجام شده است، اما ما همچنان بدهکار شهدا و ایثارگران هستیم.

وی اضافه کرد: یکی از اقدامات ویژه در بحث انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان، آن است که آن‌ها را با دعوت از آن‌ها برای خلق آثار هنری درگیر این موضوع کنیم به عقیده من این کار‌های بسیار ساده اثرشان بسیار زیاد است و در این کنگره نیز به خوبی دیده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها